In onze meer dan 30 jaar ervaring in ICT bij het MKB en diverse multinationals hebben we gezien dat veel MKB bedrijven niet het optimale rendement halen uit de mogelijkheden die de hedendaagse ICT te bieden heeft.

Wat wij in de praktijk merken is dat veel bedrijven hun ICT niet/goed hebben georganiseerd en dat zij alle bedrijfskritische diensten afnemen bij verschillende leveranciers. Hierdoor hebben zij te maken met slechtere communicatie, administratieve rompslomp door de verschillende facturen en steeds wisselende account managers.

Het ontbreekt hen met name aan een vast aanspreekpunt die met de organisatie als geheel (is) mee(ge)groei(d)t. In de huidige tijden waar lange en vaste contracten steeds korter en flexibeler worden, kunnen bedrijven niet langer rekenen op een vaste groep medewerkers die altijd wel de ICT oplossing weet of de redenen kan uitleggen waarom de situatie is zoals hij is en waarom welke keuzes destijds ook al weer waren gemaakt.
Ook merken wij meer en meer dat bedrijven steeds meer terug komen dat zij zelf 1 of meerdere systeembeherders in dienst willen nemen als dat niet bij de core bussines van dit bedrijf hoort. In dit geval is het handiger om de hulp in te huren op het moment dat dit nodig is en het bedrijf zelf niet met de vaste kosten zit. En zelf ICT medewerkers in dienst te nemen, die vervolgens continue bijgespijkerd moeten worden op gebied van de laatste ICT die op de markt beschikbaar is.

Succesvolle bedrijven brengen daarom hun ICT liever onder bij een ervaren en gespecialiseerde Partner, waarbij zij te maken hebben met een vaste accountmanager voor Systeembeheer, Internet en Telefonie.

Amstel ICT

  • is altijd dichtbij.
    Snel op locatie als dat gewenst is en direct bereikbaar via hulp op afstand.

  • stelt uw belang voorop.
    Dit merkt u direct door onze transparante werkwijze en eerlijke manier van zakendoen.

  • groeit met uw veranderende behoeften mee.
    Zo blijft u flexibel en bepaalt u zelf het tempo waarin de ICT met het bedrijf meeontwikkeld.